حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان

حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حوزه علمیه امام صادق اردکان و آدرس emamsadeq353.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
 
متن وصيتنامه شهيد
محمدرضا عزيزي فرزند:عباس
بسمه تعالي
 ان الله اشتري من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه يقاتلون في سبيل الله فيقتلون و يقتلون                                  
خدا جان و مال اهل ايمان را به بهاي بهشت خريداري كرده . آنهايي كه در راه خدا كارزار مي كنند پس مي كشند و كشته مي شوند
با درود و با سلام به منجي عالم بشريت مهدي (عج) و نايب بر حقش امام خميني و با سلام به شما ملت شهيد پرور اردكان كه در اين جنگ كفر بر حق سهم به سزايي داشتيد كه پاره پارههاي جگر خود به جبهه مي فرستيد و در اه خدا به شهادت مي رسند اينجانب محمدرضا عزيزي برادر حقير شما وصيت خود را شروع مي كنم من در سنگر مدرسه درس را
 مي خواندم كه شايد در آينده براي دين اسلام خدمت گذار باشم ولي وقتي پيام دشمن شكن امام امت را شنيده ام كه درس خواندن مستحب و جبهه رفتن واجب كفائي است مسئوليت رابه دوش خود ديدم و روانه جبهه گشتم و ديگر وقتي كه پيكرهاي خوني شهدا را مي ديدم و در تشييع جنازه پر شكوه آنها شركت مي كردم به خود مي گفتم كه شهدا حقي بر گردن ما دارند و مسئوليت بر دوش خود ديدم و به جبهه آمدم كه براي اسلام كمكي كرده باشم و ادامه دهنده راه شهدا باشم و يك پيامي براي ملت اردكان من كوچكتر از آنم كه پيام براي شما بدهم ولي به عنوان تذكر - كه در نماز جماعات و در نماز جمعه شركت كنيد وحدت خود را حفظ كنيد كه مشت محكمي است بر دهان آمريكا و پيروانش و دعاي امام را فراموش نكنيد كه قول شهيد شهرمان مختاري كه مي گويد امام مانند نگين انگشتر است و پشتيباني خود را با ولايت فقيه محكمتر كنيد و اي مادر من قابليت شهيد شدن را ندارم ولي اگر خبر شهادت مرا شنيديد گريه نكن . اي مادر عزيزم كه هر قطره اشك تو تيري است بر جگرم ، سرت را بلند كن و با صداي بلند بگو ما پيروزيم و ما به مادراني همچون شماها وعده خواهيم داد كه شمائيد در بهشت موعود چون هديه كرديد فرزندانتان را در راه خدا پس گريه نكن چون امام بزرگوارمان در سوك فرزندش گريه نكرد . خوشحال و اميدوار باش و صبر را پيشه خود قرار بده كه خداوند متعال مي فرمايد ان الله يحب الصابرين خداوند دوست مي دارد صبر كنندگان و اگر شهيد شدم از آشنايان خود مي خواهم كه دنبال جنازه من گريه نكنند زيرا نمي خواهم دشمن شاد بشود و مي دانم بچه هاي محله همگي گريه نمي كنند و اي برادرم اگر خبر شهادت مرا شنيديد نگذار اسلحه برادرت به زمين بيفتد و سنگر او خالي شود واي خواهرم توهم زينب وار باش و صبرپيشه خود قرار بده و اي مادرم اگر جنازه من بدست شما نرسيد باز هم صبر را پيشه خود قرار بده و اي خواهر اگر تو پيكر برادر خود را مي بينيد و در تشييع جنازه او شركت مي كنيد ولي زينب پيكر برادر خود حسين (ع) نديد و جنازه او را هم تشييع نكرد . پدر و مادرعزيزم راهي كه من انتخاب كردم راهي است كه سرور شهيدان حسين (ع) در آن راه به شهادت رسيد دوستان عزيز امروز روزي است كه خداوند متعال از مامردم مسلمان امتحان مي گيرد بيائيد دست در دست هم دهيم و از اين فرصت استفاده كنيم و در ضمن كسي دوست من است يا برادر من است كه راهي را كه من انتخاب كردم پيروي كند ور ا ه امام امت را پيروي كند 
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
 برادر حقير شما محمدرضاعزيزي مورخ 23/10/1361


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:شهید محمدرضا عزیزی واحد پژوهش, ] [ 13:39 ] [ موسسه فرهنگی عادیات ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 42829
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1